Regulamin sklepu
Sklep internetowy bajkademia.pl
§1. Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy Bajkademia.pl, dostępny pod adresem https://bajkademia.pl, prowadzony jest przez:
PR Expert Group Adriana Kondratowicz Sp.k.
z siedzibą przy ul. Przestrzennej 48/3, 50-553 Wrocław
wpisaną do KRS pod numerem 0000649831, NIP: 8971828355
reprezentowaną przez Komplementariusza – Adrianę Kondratowicz
kontakt: kontakt@bajkademia.pl - Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu, dokonywania zakupów, dostarczania treści cyfrowych, prawa i obowiązki stron oraz kwestie dotyczące ochrony danych osobowych.
- Sklep oferuje wyłącznie produkty cyfrowe (ebooki PDF, nagrania audio MP3, pliki graficzne do druku), które są dostarczane drogą elektroniczną.
§2. Definicje
- Sprzedawca – PR Expert Group Adriana Kondratowicz Sp.k.
- Klient / Konsument – osoba fizyczna lub firma dokonująca zakupu w sklepie.
- Produkt cyfrowy – treść cyfrowa niezapisana na nośniku materialnym (np. plik PDF, MP3).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta prowadzące do zawarcia umowy.
- Umowa – umowa o dostarczenie treści cyfrowej.
- Newsletter – usługa marketingowa wysyłana e-mailem.
§3. Wymagania techniczne
Do korzystania ze sklepu i produktów wymagane są:
- dostęp do internetu,
- urządzenie z możliwością odczytu plików PDF, MP3, JPG/PNG,
- aktywna skrzynka e-mail,
- przeglądarka internetowa z obsługą JavaScript i cookies.
§4. Składanie i realizacja zamówienia
- Zamówienia można składać przez stronę sklepu 24 godziny na dobę.
- Klient wybiera produkt, dodaje go do koszyka, uzupełnia dane i klika „Zamawiam i płacę”, co stanowi zawarcie umowy.
- Po opłaceniu zamówienia, produkt cyfrowy zostaje wysłany automatycznie na podany adres e-mail.
- Obsługa płatności odbywa się za pośrednictwem systemów zintegrowanych z platformą Shopify.
§5. Ceny i płatności
- Wszystkie ceny w sklepie są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).
- Dostępne formy płatności to szybkie płatności elektroniczne, BLIK oraz karty płatnicze.
- Faktury VAT są wystawiane automatycznie po dokonaniu zakupu.
§6. Dostarczenie produktu
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie mają postać cyfrową i są dostarczane elektronicznie.
- Dostawa następuje niezwłocznie po potwierdzeniu płatności – link do pobrania wysyłany jest na e-mail Klienta.
- Klient nie otrzymuje fizycznych nośników (np. płyty, książki drukowanej).
§7. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient, będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł ze Sprzedawcą Umowę na odległość, może odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku Produktów cyfrowych i Konsultacji termin jest liczony od dnia zawarcia Umowy.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych (Produkty cyfrowe), za które Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął spełnianie świadczenia za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał mu potwierdzenie zawarcia umowy oraz potwierdzenie otrzymania zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy na trwałym nośniku.
- W celu odstąpienia od umowy, która nie obejmuje sytuacji wymienionych w poprzednim punkcie, Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien poinformować Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres podany w §1 Regulaminu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczenie Produktu cyfrowego Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta są zobowiązani zaprzestać korzystania z Produktu cyfrowego oraz udostępniania ich osobom trzecim.
§8. Reklamacje
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta produkt oraz usługę zgodne z umową (tzw. rękojmia konsumencka).
- Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta stwierdzi niezgodność z umową, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną niezgodnością (złożenie reklamacji).
- Klient składa reklamację w formie pisemnej lub drogą emailową na adres: kontakt@bajkademia.pl
- Reklamacja powinna zawierać dane identyfikujące Klienta, opis, czego dotyczy reklamacja oraz żądania z nią związane. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie Klienta do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
- Termin rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę to 14 dni od daty prawidłowo złożonej reklamacji do Sprzedawcy.
- Brak odpowiedzi Sprzedawcy w ww. terminie na złożoną prawidłowo reklamację, oznacza uznanie reklamacji przez Sprzedającego.
- W przypadku, gdy Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, zostaje wyłączona odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy (na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego)
§9. Newsletter i gratisy
- Klient może dobrowolnie zapisać się do newslettera poprzez formularz na stronie lub popup.
- Po zapisie Klient otrzyma wiadomość e-mail z bezpłatnym materiałem cyfrowym (gratisem).
- Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera.
- Dane osobowe wykorzystywane są zgodnie z Polityką prywatności.
§10. Licencja użytkownika
- Wszystkie produkty cyfrowe są chronione prawem autorskim.
- Klient ma prawo korzystać z produktów wyłącznie na własny, prywatny użytek.
- Zabrania się:
- udostępniania produktów osobom trzecim,
- modyfikacji, rozpowszechniania, kopiowania,
- wykorzystywania do celów komercyjnych.
§11. Dane osobowe
- Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
- Dane są przetwarzane zgodnie z RODO, w zakresie i celach wskazanych w Polityce prywatności.
- Klient ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia oraz innych praw przewidzianych w przepisach o ochronie danych osobowych.
§12. Odpowiedzialność
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieprawidłowego wykorzystania treści zakupionych przez Klienta.
- W przypadku działania siły wyższej (np. awaria systemu płatności, przerwa w dostawie internetu), Sklep dołoży należytej staranności, by rozwiązać problem niezwłocznie.
§13. Treści psychologiczne – zastrzeżenie odpowiedzialności
- Ebooki oferowane w sklepie mogą zawierać treści psychologiczne i wychowawcze, przygotowane we współpracy z doświadczonym psychologiem dziecięcym.
- Publikacje te mają charakter edukacyjny i informacyjny – nie stanowią indywidualnej diagnozy ani porady terapeutycznej czy medycznej.
- W przypadku występowania problemów zdrowotnych lub emocjonalnych, należy skonsultować się z odpowiednim specjalistą (psychologiem, psychiatrą, lekarzem).
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki zastosowania informacji zawartych w produktach, jeśli nie zostały one poprzedzone konsultacją ze specjalistą.
§14. Postanowienia końcowe
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na odległość na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- W sytuacji, gdyby podjęte postępowanie mediacyjne nie przyniosło skutku lub strony nie zdecydowały się na nie, a Klient nie jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z taką umową jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, w tym takich jak: zmiany przepisów prawa, orzeczenia organu państwowego, zmiany warunków świadczenia usług, w tym zmiany sposobów płatności i dostaw, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
- Sprzedawca informuje o planowanych zmianach Regulaminu poprzez ich publikację na swojej Stronie internetowej, a w przypadku Użytkowników, z którymi wiążą go Umowy zawarte przed wprowadzeniem zmian, także drogą elektroniczną na adres email Użytkownika, o ile Użytkownik podał go Sprzedawcy.
- Zmiany obowiązują od dnia publikacji Regulaminu na Stronie, z wyjątkiem Klientów i Użytkowników, z którymi Sprzedawca zawarł Umowę przez wprowadzeniem zmian i nie została ona wykonana w całości do czasu wprowadzenia zmian. W przypadku takich Umów zmiany obowiązują nie wcześniej niż 14 dni od dnia poinformowania o nich Użytkownika i Klienta w sposób określony w ust. 3. Zmiany nie mają wpływu na prawa przez nich nabyte.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: ustawy Prawa konsumenta, Kodeksu cywilnego, Prawa przedsiębiorców, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz ustawy o ochronie danych osobowych.
Cieszymy się z Twoich odwiedzin. Więc mamy dla Ciebie prezent.
Pobierz zestaw RELAKSUJĄCYCH KOLOROWANEK Bajkademii. Dla Ciebie i dziecka – do wspólnego kolorowania.
Title